Friday 29 March 2013

no more love,. BUT~~

aku mmg dah xnak couple lagi.,
but aku still mengharapkan cinta pertama aku .,
tp bile dikenangkan dye dah jumpa dgan MUSUH dunia akhirat aku tuh,
aku rase saked hati n geram nun dye.,

orang kata  , buang yg keroh, ambil yg jernih.,
tapi., aku xboleh.,
mmg dalam hati aku nie masih sayang kt dye.,
cuma aku xboleh terima yg dye dah jumpe MUSUH aku,
sdangkn aku yg couple nun dye dah setahun lebih pon xpernah jumpe..
but bdak tuh., dah jumpe nan dye 2KALI..
HUH! mmg AKU XBOLE TERIMA!!

orait~ taarrriikkk naaffaasss SYAZWAN~

okay., rilexs,, buang perkataan couple dlm otak kau tu!
n buang semua kenangan kau nun dye selama nie~/..
dye pon dah lupe kn kau., so buat ap kau igtkn dye?
ntah ntah dye dah dpt pnggnti kau yg lebih baik.,

so kau xyah nx mngharap sgad kay.,
kau ad family, mbew n abang yg take care pasal kau kn?
so kau jaga apa yg kau dah ade.. 
buang yg keroh, ambil yg jernih.,
and, tutup buku lame,. buka buku baru , dan mulakn hidup baru.,
kau nx hadapi PMR tahun nieh.,
so , do the best orait~
;')  <3 muaahh~ :*

bye~ gud nite sume~

Done reading? teros klik button like keyh :)