Wednesday 24 April 2013

alhamdulillah~

Alhamdulillah~
akhirnya dye dah jumpa pengganti aku yg baru,
aku bahagia untuk kau yunx~
jangan pernah mengalah utk melupakan aku,.
walaupun sukar untuk aku terima.,
tapi aku redha., sbb tu pilihan kau. aku xad hak..
c0ngrat okay., ;)
smoga bahagia, smoga kekal selamanya.,..
please lupakan aku n tlg jgn cari aku lagi. itu permintaan terakhir aku kt kau.,.
hope kau dpt tunaikan..
aku SAYANG kau sgad.


oraiitt~ syazwan.. rilexx., buang lha cinta pertama kau tu dari otak kau!
kau masih boleh hidup tanpa dye right?

jom tolong aku cari muzik/suara/lagu yg seram n ada kaitan nun rumah hantu..
yg paling pnting! WAJIB menakutkan..!
kalau dah jumpa,, koranx post kt fb aku.,

aku sgad2 mengharapkan kerjasama koranx! 
thanxs kpada yg membantu.,
sayang koranx~ muahh~ :* <3

Done reading? teros klik button like keyh :)